Tuesday 20 October 2009

Choc Chip Cookies


Okay så før jeg begynder på det her indlæg, så har jeg lige en ny idé (allerede). Jeg vil fremover skrive mine indlæg skiftevis på dansk og engelsk, det gør det nemmere med hensyn til billeder osv. Så jeg skriver på dansk i hvid og engelsk i grøn. Det kan måske ændre sig, men i hvertfald en eller anden farve.

Okay, so before I start on this post, I've had an new idea (already). From now on I will be writing my blogs in two colours, white will be Danish and then all the green is the English part.. that way I can mix it up which will be easier when putting pictures between the text.. or I would have to put all the pics twice :S


~~~~ Og den egentlige blog: / The actual blog: ~~~~

Mmmmmmmmm.... Jeg kan stadig lugte dem (: Jeg har bagt lækre Chocolate Chip Cookies hele eftermiddagen. Jeg gider som regel ikke rigtig før jeg går igang, men når man så først står med dej ud over det hele og det begynder at dufte som et helt bageri så er det så skønt så skønt :D


Mmmmmmmmm.... I can still smell them (: I've baked delicious Chocolate Chip Cookies alll afternoon. Usually I can't really get meself started when I'm baking, but when there's dough everywhere and the whole house smells like a bakery, it's just wonderful :D





Det er ikke fordi det egentlig tager så lang tid at lave dem, men der kan kun være 9 på en plade af gangen ;) - Og så må man jo bare sidde der og vente på at de bliver færdige.....
Og så dufter det himmelsk.. fik jeg nævnt det ??
Det sværeste er så at lade dem ligge og køle af når de kommer ud af ovnen. Jeg har mest af alt lyst til at spise dem med det samme, men de er altså bedst når det bliver kolde og sprøde!

Og så var det ekstra svært i dag, for de skal bruges i morgen, så ikke noget med at spise dem :S Meeen der blev lige en til aftenkaffen ;)


It doesn't really take that long to make them, but there's only room for 9 on a baking sheet ;) - Then there's nothing els to do but take a seat and wait.....
Oh, and did I mention that they smell heavenly ??
The hardest part is to wait for them to cool down before eating them. They're pratically crying out for me to eat them from the moment I take them out of the oven :P But they ARE best when cold and crisp!

Today was an extra challenge as they're for tomorrow.. so no eating them all at once :S
There were just a couple too many though, so we had to take care of that this evening ;)

1 comment:

Lene said...

Ihh det lyder vældig lækkert med chokolade småkager:) Vi må da lige ses og så kan du lære mig at lave lidt mad? ;) Stort kram ps jeg er din faste læser i hvert fald så bare "keep typing":)
Knus