Sunday 18 October 2009

Update!!!!!!!!! (: Maleri / Painting

Ok så jeg har ikke fået upateret min blog i helt vildt lang tid.. Det er også bare lidt svært at tage sig sammen når man ved der ikke er nogen der læser den :S
Men man må jo starte et sted...
I dag har jeg malet et maleri.. fik idéen efter at have snakket med et par drenge fra England der synger i et kirkekor - okay længere historie, så lige meget - Jeg blev altså lige inspireret og så er det jo bare om at fatte penslen (:

Nederst er et billede af det færdige resultat. Det er lidt svært at tage billeder af malerier når man ikke har det rette kamera udstyr til den slags, så det ser altså meget bedre ud i virkeligheden!! :P
Og så lige en ting.. efter som jeg snakker med nogle stykker, efter hånden, fra udlandet har jeg besluttet mig for at skrive min blog på både dansk og engelsk.. så først kommer dansk og så hele mulevitten på engelsk bagefter.. så du behøver ikke læse anden halvdel, der står det sammen ;)Men det vil jeg altså gøre fremover!


~~ E ~~


Ok, so I haven't updated my blog in a VERY long time.. it's kinda hard to get meself to do it, as I know nobody reads it :S
But I guess I have to start somehow..


Today I painted a painting.. I got the idea after I talked to a couple of English lads who happens to be choirboys - long story, so never mind - So I got inspired, and then there's nothing els to do than grab a paintbrush and get started (:


Below is a picture of the result. It's a bit hard to take pictures of a painting if you don't have the right equipment for such photos, so it's really a lot better in real!! :P


And then just one last thing.. as I have come to talk to quite a lot of people from other countries, I have decided to do my blog in both Danish and English, so that everyone can be part of this :)That means from now on I'll write my blogs, first in Danish and then start all over again in English below, like now :D


Okay so here's the pic:
Det hedder "Choirboy" - regn selv ud hvad det skal forestille :P
Title is "Choirboy" - go figure what it's supposed to be :P
Dedicated/dedikeret to James and Phil - this one's for you guys ;D


3 comments:

SculptureKris said...

Took me a while to focus on the right part of the image. ...or are there more than one "right" ways to see it? Simple but effective. Jag gillar det.

Teen Soprano said...

dedicated to us! wow! thanks. Just wait til I tell Phil. I love it. Ive printed it out. You are so talented

Anonymous said...

Hey flot maleri. Skal det også forestille en g-nøgle?